Journal archive for Google Scholar Robot!

Qom University of Medical Sciences Journal

مجله دانشگاه علوم پزشکی قم



Volume 16, Number 10 (2023-1)


Effect of an Intervention Based on the Family-centered Empowerment Model on the Resilience of Family Caregivers of Hemodialysis Patients: A Randomized Controlled Clinical Trial
تأثیر الگوی توانمندسازی خانواده‌محور بر تاب‌آوری مراقبین خانوادگی بیماران تحت همودیالیز: یک مطالعه کارآزمایی بالینی شاهددار تصادفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Determinants of Successful Aging in Tehran, Iran in 2022
بررسی تعیین‌کننده‌های سالمندی موفق در شهر تهران در سال 1401
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Antioxidant and Antimicrobial Properties of Ethanolic Extract of Lemon Verbena
بررسی خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدمیکروبی عصاره اتانولی به‌لیمو
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Quality of Life of Residents in Hospitals Affiliated to Kashan University of Medical Sciences During the COVID-19 Pandemic
بررسی کیفیت زندگی دستیاران دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان در همه‌گیری کووید-19
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Framework of Designing, Reporting, and Evaluating the Methodological Quality for Psychometric Studies: The Revised COSMIN Checklists
چارچوب طراحی، گزارش و ارزیابی کیفیت روش‌شناسی مطالعات روان‌سنجی: چک‌لیست‌های تجدیدنظرشده کاسمین
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Occupational Stress of Nurses and its Related Factors During the COVID-19 Pandemic: A Systematic Review
بررسی استرس شغلی پرستاران و عوامل مرتبط با آن در پاندمی کووید-19: مرور سیستماتیک
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Objective Structured Teaching Exercise: A Method to Improve and Evaluate the Empathy and Communication Skills of Clinical Professors
آستی: یک تجربه آموزشی موفق برای ارتقا و ارزیابی مهارت همدلی و ارتباطی اساتید بالینی
| [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles